قیمت لوازم لوله کشی پکیج

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب , شوفاژ , گاز و فاضلاب,موتورخانه شوفاژ , پکیج شیرالات 09129352189

قیمت لوازم لوله کشی پکیج

۸۲۰ بازديد
قیمت لوازم لوله کشی پکیج
این روزها به دلیل استقبال مردم, قیمت لوازم لوله کشی پکیج به عنوان یکی از بیشترین استعلام در خرید و فروش لوله اتصالات ساختمان قرار دارد.مهمترین بخش از نصب یک پکیج به غیر از پکیج و رادیاتور قیمت لوله پکیج به همراه دستمزد اجرای لوله کشی است.
به طور کلی برای یک آپارتمان حدود 100 متری به غیر از مخارج خرید پکیج و رادیاتور که رقمی بین 20 تا 25 میلیون هزینه دارد, انتخاب نوع خوب و قیمت لوله کشی پکیج میتواند راهگشای استفاده از این سیستم گرمایشی جدید باشد. البته مخارج و قیمت لوازم لوله کشی پکیج بستگی به نحوه لوله کشی پکیج نیز دارد و در صورت اجرای لوله کشی کلکتوری قیمت لوازم لوله کشی با این شیوه بین 20 تا 30 درصد گرانتر از لوله کشی انشعابی پنج لایه است. نصب و راه اندازی سیستم اجرای گرمایش از کف نیز نسبت به لوله کشی رادیاتور تا حدود 10 درصد گران تر است.

معمولا قیمت لوله کشی پکیج شامل دو قیمت خرید لوله و اتصالات و دستمزد لوله کشی میشود. لوله کشی پکیج دو قسمت لوله کشی اب سرد و گرم مصرفی و رادیاتور شوفاژ داشته که اغلب از یک متریال مشترک برای اجرای آن استفاده میشود. ممکن است در قیمت لوله کشی پکیج دستمزد نصب رادیاتور و پکیج با اجرت لوله کشی یا به صورت جداگانه محاسبه شود.
لوله کشی پکیج ساختمان را با 5 مدل لوله تک لایه پلی پروپیلن , پنج لایه پکس, سه لایه فویل دار و لوله های فلزی میتوان انجام داد. اما در عمل معمولا بین دو مدل لوله پنج لایه و تک لایه از یکی از آنها یا به ندرت در انبوه سازی بخشی از لوله کشی شامل لوله کشی آب سرد و گرم را با لوله تک لایه و لوله کشی شوفاژ را با لوله 5 لایه انجام میدهند.
قیمت لوازم لوله کشی پکیج
دستمزد و قیمت لوازم لوله کشی پکیج ساختمان

این روزها بیشتر لوله کشی شوفاژ و آب آن با لوله سفید انجام میشود. با توجه به اجرای آسان و قیمت ارزان این شیوه لوله کشی هم از طرف کارفرما و هم از طرف مجری راحت ترین نوع لوله کشی محسوب شده و به خصوص اگر لوله کشی پلاستیکی به صدر حال حاضر یعنی بهار 1401 قیمت هر متر لوله پکیج از حدود متری 30 هزار تومان تا حدود 60 هزار تومان بوده که با احتساب اتصالات بایستی هزینه خرید اجناس مورد نیاز را با هر متر لوله کشی برابر بدانیم. یعنی اگر یک واحد به 60 متر لوله و اتصالات نیاز داشته باشد با محاسبه اتصالات مورد نیاز در حدود متری 80 تا 95 هزار تومان( 5 میلیون تومان) هزینه خرید لوله و اتصالات پکیج شده و تقریبا کمی بیش از هزینه خرید لوله و اتصالات یعنی5  تا 6 میلیون تومان نیز هزینه اجرای لوله کشی آن میشود.

هزینه لوله کشی پکیج با توجه به قیمت لوله و اتصالات پایین تک لایه مقرون به صرفه ترین راهکار است.

برای استعلام قیمت دقیق و خرید لوله های تک لایه با دفتر فروش لوله آذین تماس بگیرید.

لوله کشی پکیج با لوله 5 لایه

هزینه و قیمت لوله پکیج با لوله های پنج لایه گران ترین نوع لوله کشی است که البته با کیفیت ترین آن محسوب میشود. از محاسن استفاده از لوله اتصالات پنج لایه میتوان با قابلیت اجرای سیستم گرمایش از کف و همچنین اجرای سیستم لوله کشی کلکتوری با این روشها دانست.

همچنین برای لوله کشی و نصب شیرالات توکار بایستی از لوله کشی پکیج با پنج لایه استفاده شود.

هزینه لوله کشی پکیج پنج لایه نسبت به تک لایه در حدود 30 تا 50 درصد افزایش پیدا کرده و برای یک واحد 100 متری باید مبلغی در حدود 15 تا 20 میلیون تومان در نظر گرفت. این افزایش هزینه بیشتر شامل مخارج خرید لوله اتصالات پنج لایه و تا حدود 10 درصد دستمزد بیشتر لوله کشی پنج لایه نسبت به تک لایه است.

لوله اتصالات نیوپایپ , سوپرپایپ, ایزی پایپ , بهتراشان و ایزوپایپ بهترین مارک لوله و اتصالات 5 لایه هستند که خوشبختانه همگی ساخت ایران میباشند.

برای آشنایی با لیست قیمت نیوپایپ روی لینک پیش کلیک کرده و برای آشنایی با نمایندگی نیوپایپ تهران روی این لینک بزنید.

برای استفاده از نوع پرسی اتصالات بایستی از دستگاه پرس لوله پنج لایه استفاده شود.

لوله کشی پکیج با لوله فویل دار

به دلیل مقاومت کم لوله های تک لایه در برابر گرما برخی کارخانه ها اقدام به تولید لوله های فویل دار یا سه لایه کردند که به دلیل مشکلاتی نظیر جداشدن فویل از لوله و عدم چسبندگی آن نتوانست آن طور که باید از لحاظ فنی مجریان با مجاب به استفاده کند. قیمت لوله کشی پکیج با این لوله ها حدود 10 درصد گرانتر از لوله ای تک لایه  است اما خیلی رایج نیست.

در برخی انبوه سازی ها به خاطر صرفه جویی در قیمت لوله آب ساختمان و افزایش کارایی لوله کشی پکیج از لوله های تک لایه برای آب سرد و گرم مصرفی و از لوله های پنج لایه برای لوله کشی رادیاتور شوفاژ استفاده میشود. بدین ترتیب قیمت لوله کشی پکیج هم کاهش پیدا کرده و هم کیفیت لوله کشی  افزایش میابد.
در بعضی ساختمان های انبوه برای تعدیل قیمت لوله آب , لوله کشی پکیج در در بخش رادیاتور با 5 لایه و لوله کشی سرد و گرم را با لوله های پنج لایه اجرا میکنند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.