نصب شیرالات توکار

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب , شوفاژ , گاز و فاضلاب,موتورخانه شوفاژ , پکیج شیرالات 09129352189

نصب شیرالات توکار

۹۲۳ بازديد
نصب شیرالات توکار
آموزش نصب شیرالات توکار ساختمان ؛ فلاش تانک و تجهیزات جانبی
شیرالات توکار , شیرهای لوکسی هستند که بخاطر گران قیمت بودن در ساختمانهای خاصی نصب شده و جزو کالاهای لاکشری محسوب میشوند . از همین رو بایستی با مهارت و دقت کار را انجام داده و با آموزش نحوه نصب شیر اهرمی توالت , دوش و روشویی که جزو اصلی ترین شیرالات توکار میباشند باعث یک نصب عالی و با کیفیت شوید . نصب شیرالات توکار شامل دو مرحله نصب استراکچر و نصب نهایی قسمت بیرونی شیرالات میباشد . به همین منظور آموزش نصب شیرالات توکار از جایگاه ویژه ای و کلاس  خاصی در بین تاسیسات کاران برخوردار است , هر چند که این روزها بایستی برای تعویض شلنگ پیسوار هم باید آموزشهای ویژه تدارک دید .
نصب شیرالات توکار
ارتفاع نصب شیرالات توکار
اولین مساله ای که در نصب شیرالات توکار بایستی مد نظر قرار بگیرد ؛ ارتفاع نصب شیرالات میباشد . از آنجایی که هنگام نصب استراکچر شیرالات مشخص نیست که کف سرویس بهداشتی و حمام در کدام نقطه قرار میگیرد ممکن است با سهل انگاری در هنگام نصب استراکچر از طرف نصاب شیرالات و یا کوتاهی بنا باعث شود که ارتفاع نصب شیرالات توکار در جای خوبی قرار نگیرد .
پس بهتر است به هنگام نصب با سوال کردن از مهندسین یا بنای ساختمان سوال نموده و بر اساس آن استراکچر شیرالات نصب شود .
طریقه نصب شیرالات توکار
به طور کلی نصب شیرالات توکار در دو قسمت نصب استراکچر و بعد از کاشی کاری نصب بدنه خارجی شیرالات نصب تقسیم بندی میشود . سخت ترین قسمت نصب شیرالات توکار نصب استراکچر است که یک فریم فلزی و یا پلاستیکی بوده و با تراز شاقول کردن و تنظیم قسمت داخلی اقدام به کاشی کاری و سپس نصب قسمت های خارجی نمود .
نحوه نصب شیر روشویی توکار
نحوه نصب شیر روشویی توکار بدین صورت است که ابتدا اقدام به نصب استراکچر میکنیم و بعد از کاشی کاری اقدام به نصب شیر روشویی نموده و با ملاحظه نصب روشویی کمددار نسبت به تنظیم فاصله اقدام میکنیم .
در برخی از مراحل نصب ممکن است به دستگاه جوش مناسب تعمیرات لوله کشی گاز نیز احتیاج پیدا کنید.
نحوه لوله کشی دوش توکار
نحوه لوله کشی دوش توکار بدین صورت است که از قسمتی که قرار است شیر نصب شود به بعد از سراهی توکار دوش به قسمتی که قرار است سر دوش نصب شود لوله کشی پنج لایه نصب میشود . بهتر است این قسمت با یک نبشی فلزی پوشانده شده تا در اثر سورخ کاری های احتمالی دچار صدمه نشود . 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.