لوازم کولر آبی شبانه روزی

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب , شوفاژ , گاز و فاضلاب,موتورخانه شوفاژ , پکیج شیرالات 09129352189

لوازم کولر آبی شبانه روزی

۷۶ بازديد
لوازم کولر آبی شبانه روزی

فروش لوازم کولر آبی شبانه روزی
ارسال قطعات کولر آبی به کلیه نقاط تهران
فروش کلیه لوازم کولر آبی به صورت شبانه روزی, ارسال موتور کولر, پمپ آب کولر, تسمه , شلنگ و دیگر قطعات کولر آبی به صورت شبانه روزی همراه با سرویس کار برای تعمیر کولر آبی شبانه روزی تهران.
ارسال کلیه قطعات و لوازم لوله کشی همراه با لوله کش مجرب. ارایه کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی ساختمان, تعمیرکار لوله کشی آب و فاضلاب , تعمیرکار موتورخانه و پکیج دیواری, سرویس کار کولر آبی, ترکیدگی لوله و کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی و برقکاری در کلیه نقاط تهران.
تعمیر کولر آبی شبانه روزی علاوه بر نیاز به تخصص و سرویس کار شبانه روزی در دسترس نیاز به لوازم کولر آبی شبانه روزی دارد. ما در تهران پایپر با پیش بینی و خرابی های احتمالی کولر علاوه بر ارایه سرویس کولر آبی شبانه روزی به سراسر تهران, تا حد زیادی لوازم کولر آبی را به صورت شبانه روزی برای تعمیرات کولر و تا حدی فروش قابل ارایه داریم.

فروش یک سری لوازم مانند تسمه, پمپ, موتور کولر و دیگر قطعات ضروری از جمله وسایلی هستند که در تعمیر کولر آبی شبانه روزی مصرف میشوند, اما قطعاتی مانند قطعات موتور, یاتاقان, کفی کولر و قطعات خاص به دلیل استفاده کمتر به کار خدمات شبانه روزی کولر نیامده و برای تعمیرات یا تعویض این نوع لوازم در طول روز اقدام شود.

در صورت نیاز به لوازم کولر آبی شبانه روزی در هر نقطه از تهران برای ارسال قطعات کولر آبی با ما تماس بگیرید.
لوازم کولر شبانه روزی تهران

از کار افتادن کولر یا روشن نشدن آن , خنک نبودن باد کولر یا کم بودن شدت جریان باد در کنار نشتی آب و سر و صدای ناهنجار کولر از جمله مشکلاتی هستند که بیشترین خرابی را در طول 24 ساعت دارند. یکی از شایع ترین خرابی هایی که باعث باد نزدن کولر میشود, پاره شدن تسمه کولر آبی در هنگام شب است. تهیه یک تسمه کولر در صورت آشنایی با روش نصب تسمه و یا کمک گرفتن از یک تعمیرکار شبانه روزی کولر راه حل چنین مشکلی است. بعضا اتفاق میفتد که فولی  موتور نیز از جای خود خارج شده و موجب شود که موتور کولر نتواند نیروی خود را به فن منتقل کند.

اما اصلی ترین و گران ترین ایراد کولر مربوط به خرابی موتور کولر آبی است. سوختن سیم پیچ موتور, خرابی درب و بوشن موتور و گیرپاژ کردن موتور کولر که دلایل متعددی دارد , کولر را از کار انداخته و اگر برای راه اندازی کولر عجله دارید, راهی جز تهیه موتور کولر نو و سالم و نصب آن ندارید. چرا که تعمیر موتور کولر چند روز طول میکشد و به هیچ وجه نمیتوان این کار را در محل و به صورت فوری انجام داد.

ضمن اینکه تعمیر موتور کولر برای هر موتوری قابل انجام نبوده و یا ارزش تعمیرات ندارد. به همین دلیل در اینگونه موارد بایستی به دنبال سرویس کار یا تعمیرکار کولر آبی شبانه روزی بگردید که امکان تهیه موتور کولر را داشته باشد.

خنک نبودن کولر آبی اغلب به دلیل خیس نشدن پوشال کولر است. گرفتگی لوله اتصالات آبرسان پوشال, خرابی پمپ آب کولر و عدم وجود آب در کف کولر از دلایل خیس نشدن پوشال کولر آبی است. رفع گرفتگی و نصب پمپ آب کولر نو و موجود کردن آب کف کولر راهکار رفع این ایراد است.

عدم وجود آب در کف کولر ممکن است به دلیل سوراخ بودن کفی کولر, خرابی شناور یا بسته و بودن و قفل بودن شیر آب کولر است.
در صورت نیاز به قطعات و لوزم کولر آبی به صورت شبانه روزی و 24 ساعته کافی است که با تلفن مندرج تماس گرفته تا برای ارسال قطعه مورد نظر هماهنگ کنید. در صورت نیاز به تعمیرکار کولر آبی شبانه روزی نیز هماهنگ کنید. لوازم موتور کولر , پمپ آب کولر, تسمه , کابل کولر, شناور و … از قطعات پر مصرف کولر در طی شبانه روزی هستند.

سرویس کامل کولر آبی شامل موارد زیر است:

بررسی فن و در مواقع لازم عوض کردن تسمه کولر

بررسی و انجام روغن کاری دینام کولر

برای کنترل آب ورودی از شناور به کفی کولر آبی انجام تنظیم شناور کولر

انجام روغن کاری یاتاقان کولر آبی

کنترل لوله های انتقال آب به پوشال ها و پمپ آب کولر

تمیز کردن و از بین بردن رسوبات حلزونی و کف کولر آبی

شستن مخزن حلزونی

عوض کردن پوشال کولر آبی

شستن بدنه کولر و تمیز کردن رسوب ها

انجام رگلاژ تسمه کولر آبی

بررسی جعبه تقسیم برق کولر

تست راه اندازی کولر آبی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.