نمایندگی ایران رادیاتور سعادت اباد

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب , شوفاژ , گاز و فاضلاب,موتورخانه شوفاژ , پکیج شیرالات 09129352189

نمایندگی ایران رادیاتور سعادت اباد

۴۸۱ بازديد

نمایندگی ایران رادیاتور سعادت اباد


نمایندگی ایران رادیاتور سعادت آباد چه خدمات انجام میدهد. خدمات ما فقط شامل سرویس پکیج دیواری و رادیاتور های شوفاژ ایران رادیاتور بوده و فعالیتی در بخش فروش نداریم. در صورت نیاز به خرید یا فروش محصولات ایران رادیاتور بایستی با نمایندگی فروش محصولات ایران رادیاتور در سعادت آباد تماس گرفته و یا از سرویس کاران ما بخواهید که اقلامی را برای شما خریداری کنند و قبل آن قیمت لوازم پکیج و شوفاژ را از آنها بپرسید.

رسوب زدایی و اسیدشویی مبدل پکیج , تعویض قطعات و لوازم پکیج شوفاژ دیواری نصب , لوله کشی و راه اندازی پکیج دیواری در آپارتمان , سرویس دوره ای و اولیه پکیج سرویس راه اندازی زمستانی و تابستانی پکیج دیواری کلیه برندهای داخلی و خارجی, رفع نشتی شوفاژ, نصب رادیاتور, تعویض شیر رایاتور و کلیه خدمات سرویس و تعمیر پکیج دیواری سعادت آباد بدون تعطیلی.

لازم به ذکر است که ما تعمیرکار نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور سعادت آباد بوده و هزینه های مربوط به تعمیرات را شامل اجناس و دستمزد تعمیرات دریافت میکنیم. در صورت نیاز به خدمات گارانتی بایستی با خدمات پس از فروش ایران رادیاتور تماس بگیرید تا ار مرکز به ما اعلام کنند.

پایپ سرویس  نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در سعادت آباد بوده و علاوه بر عیب یابی و تعمیرات اقدام به تامین قطعات پکیج به صورت شبانه روزی میکند. سرویس پکیج به صورت دوره ای علاوه بر بهبود عملکرد پکیج, موجب کاهش تعداد و میزان خرابی ها و حتی کاهش مصرف گاز و برق میشود. هر دستگاهی برای بهینه سازی عملکرد نیاز به سرویس دوره ای داشته و پکیج نیز از این امر مستثنی نیست. گرما و آب دو عنصری هستند که به مرور باعث جرم گرفتگی اجزا مختلف پکیج شده و این مساله موجب میشود که به تدریج کارکرد پکیج مختل شود. از این رو یکی از سرویس هایی که هر چند سال یکبار برای پکیج دیواری ضروری است رسوب زدایی و اسید شویی پکیج دیواری ایران رادیاتور است.

نمایندگی پکیج و شوفاژ ایران رادیاتور سعادت آباد

پکیج دیواری یک دستگاه با دو وظیفه مجزاست. وظیفه اول پکیج تولید آب گرم مصرفی بوده که این کار را در تمام طول سال انجام میدهد . کار دیگر پکیج گرم کردن رادیاتور یا سیستم گرمایش از کف میباشد . در مورد دوم معمولا در فصول سرد سال پکیج انجام وظیفه میکند . به همین دلیل نیاز به سرویس و تعمیر پکیج در طول فصل سرما ضروری تر به نظر میرسد ,  هرچند که در صورت خرابی و از کار افتادن پکیج بایستی که فورا پکیج را تعمیر کنیم.

از آنجا که همیشه میزان نسبتا ثابتی آب داغ از قطعات داخلی پکیج در حال عبور است و از طرف دیگر آب موجود لوله کشی حاوی املاح میباشد , این آب بر اثر گرم شدن شروع به ته نشین کردن رسوبات کرده و در اغلب موارد پس از حدود 2 یا 3 سال باعث رسوب گرفتگی مبدل پکیج دیواری میشود . مبدل پکیج یک مخزن آب میباشد که از طریق تبادل گرمایشی باعث تولید آب گرم مصرفی میگردد.

از این رو جرم گیری مبدل پکیج با استفاده از اسید و محلولهای مخصوص از جمله سرویسهایی است که یک تعمیرکار پکیج سعادت آباد بایستی به آن مسلط باشد . تعویض قطعاتی مانند فلوسوییچ و ترمستات و دیگر قطعات پکیج نیز از دیگر کارهایی است که یک تعمیرکار پکیج سعات آباد انجام میدهد.

در بسیاری از موارد انجام فوری و سریع تعمیرات پکیج بسیار مهم است. بعضی از خدمات سرویس و تعمیر پکیج احتمالا, نیاز به قطعات خاصی داشته باشند که البته ما در پایپ سرویس بخش قابل توجهی از قطعات و لوازم یدکی پکیج را در اختیار تعمیرکار پکیج بلوار فردوس قرار میدهیم, اما برخی از قطعات خاص مانند برد و قطعات مارکهای خارجی پکیج یک مقدار سخت یافت شده و برای تعمیرات پکیج در این وضعیت بایستی از قبل برنامه ریزی کرد. برای تعمیر شوفاژ دیواری پکیج بایستی ابتدا عیب یابی کرد.

سرویس های پکیج نمایندگی ایران رادیاتور سعادت آباد

برخی از خدمات مانند رسوب زدایی و سرویس کامل پکیج نیز احتیاج به زمانی چند ساعته همراه با لوازم داشته که به همین دلیل بایستی پیش بینی این موارد را انجام دهیم. بسیاری از خرابی های پکیج نیز عمومی بوده و شاید نیاز به قطعات خاصی هم نداشته باشند.

از مشکلات پرشمار پکیج شوفاژ دیواری میتوان به آبریزی از زیر پکیج, خاموش شدن یا روشن نشدن پکیج, سرد شدن رادیاتور, گرم نشدن آب مصرفی و افت فشار دایمی پکیج هستند. برخی از خرابی های پکیج نه فقط به خود دستگاه بلکه به سیستم لوله کشی و یا خرابی رادیاتور شوفاژ مرتبط هستند.

علل متفاوتی از قبیل تا خوردگی و شکاف در شیلنگ یا شیرهای پکیج از یکطرف و نشتی از قطعاتی مانند محل اتصال به مبدل و حتی سوراخ شدن مبدل پکیج دیواری را میتوان از دلایل نشتی آب از زیر پکیج عنوان نمود. در صورت نشتی از شلنگهای پکیج این مساله از لحاظ ظاهری هویدا بوده و در برخی موارد ممکن است یک ارینگ یا واشر از شیر سراهی یا قطعاتی مانند فلوسوییچ موجب این نشتی ها زیر پکیج شود.

جرم گرفتگی مبدل پکیج موجب میشود که راندمان پکیج به شدت افت کرده تا جایی که حتی به نقطه ای میرسد که پکیج نه کار گرمایش را انجام میدهد و نه آب مصرفی را گرم میکند.

NTC, فلوسوییچ(فلومتر), شیر سه راهی, شیر پرکن, شیر اطمینان, حسگر و ترموستات, دودکش از قطعات مصرفی پکیج بوده و کاهش باد منبع انبساط یا خرابی انبساط نیز ممکن است باعث از کار افتادن پکیج شود.

سوختن یا خرابی برد کنترل پکیج نیز یکی دیگر از ایرادات پکیج است که توسط نمایندگی پکیج ایران رادیاتور سعادت آباد فقط کار تعویض و عیب یابی آن انجام میشود. افت فشار گاز و آب نیز باعث میشود که پکیج ناگهان خاموش شده و به سختی روشن شود.

نشتی از لوله کشی شوفاژ , شیر رادیاتور یا خود رادیاتور نیز موجب میشود که فشار بار پکیج افت کرده و پکیج به شکل مداوم خاموش شود. برای رفع چنین مشکلی بایستی ابتدا رفع نشتی انجام شده تا آب مدار گرمایش تقلیل یابد.

تعمیر مشعل گازی

 عیب یابی پکیج سعادت آباد

احتمال دارد در برخی موارد خرابی یک تعمیر و سرویس کوچک باعث بهبود در مصرف گاز و افزایش راندمان پکیج شوفاژ دیواری شود. در ادامه به تعدادی از عیوب احتمالی پکیجهای دیواری اشاره ای کوتاه میشود.

برخی از خرابی های پکیج ممکن است علل متفاوتی داشته باشند که بایستی تک تک مورد بررسی شده تا دقیقا ایراد مورد نظر رفع شود.

در صورتی که شعله دستگاه پکیج زیاد است ,شیر برقی گاز را تنظیم کنیم.

استارت همراه با صدای منفجر شدن پکیج دیواری : برخی اوقات پکیج شوفاژ انفجاری در هنگام روشن شدن و شروع به کار صدای زیادی دارد. ممکن است که حداکثر فشار گاز شیربرقی گاز دستگاه پکیج و یا اندازه الکترود جرقه زن تا سطح مشعل برنر کافی نباشد و یا مشکل از خرابی الکترود جرقه و سیم مربوطه یا خرابی ترانس جرقه و یا برد کنترل پکیج دیواری بوده یا مشکل از انسداد دودکش و استفاده از تبدیل یا فلنج دود نامناسب باشد.
ممکن است در برخی موارد خرابی یک تعمیر و سرویس کوچک باعث بهبود در مصرف گاز و افزایش راندمان پکیج شوفاژ دیواری شود. در قسمت بعد  به مهمترین مشکلات از عیوب احتمالی پکیجهای دیواری اشاره ای کوتاه میشود.

در صورت طولانی بودن شعله پکیج  ,شیر برقی گاز را تنظیم کنیم .

استارت ناگهانی با صدای منفجر شدن پکیج دیواری : برخی اوقات پکیج شوفاژ انفجاری در هنگام روشن شدن و شروع به کار صدای زیادی دارد. ممکن است که حداکثر فشار گاز شیربرقی گاز دستگاه پکیج و یا اندازه الکترود جرقه زن تا سطح مشعل برنر کافی نباشد و یا مشکل از خرابی الکترود جرقه و سیم مربوطه یا خرابی ترانس جرقه و یا برد کنترل پکیج دیواری بوده یا مشکل از بسته بودن دودکش و استفاده از تبدیل یا فلنج دود نامناسب باشد.

علت سرد بودن آب گرم پکیج

یکی از دلایل احتمالی که شیر بای پس آب به دلیل ورود رسوب و شن در حالت نیمه باز مانده و آب گرم وارد شده به مبدل آبگرم مصرفی بای پس می شود که در این صورت ممکن است گرم نمودن آبگرم مصرفی در مبدل وجود نداشته باشد و آب گرم مصرفی سرد می شود .

از دلایل دیگر میتواند به وجود رسوب در مبدل پکیج اشاره کرد که هر از چند سال اتفاق میفتد. جرم گیری مبدل پکیج باعث کاهش بهروری پکیج شده و بهتر است هر از چندی مبدل پکیج و خط گرمایش را شستشو دهیم. شستشوی مبدل پکیج با خاموش کردن پکیج و باز کردن آن و در یک محیط امن انجام میشود, چرا که استفاده از اسید در محیط مسکونی بایستی با دقت تمام انجام شود. اما شستشوی مدار گرمایشی و رادیاتور را در همان محل انجام میدهیم.
در صورت نیاز به نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری سعادت آباد تهران پایپر تماس بگیرید.

نمایندگی ایران رادیاتور سعادت آباد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.