لوله کشی پکیج دیواری

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب , شوفاژ , گاز و فاضلاب,موتورخانه شوفاژ , پکیج شیرالات 09129352189

لوله کشی پکیج دیواری

۹۶۲ بازديد
اجرا و تعمیرات لوله کشی پکیج دیواری 
اجرای لوله کشی رادیاتور و پکیج شوفاژ دیواری با لوله سفید و پنج لایه 
بازسازی و تعمیرات لوله کشی ساختمان و تاسیسات حرارتی و برودتی
اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان , آب وفاضلاب , گرمایشی و گاز خانگی
نصب و تعمیرات موتورخانه شوفاژ مرکزی , پکیج دیواری , کولر آبی و گازی اسپلیت
نصب و لوله کشی پمپ آب خانگی , آبگرمکن گازی , رادیاتور شوفاژ و شیرالات 
تشیخص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه و لوله بازکنی لوله فاضلاب
لوله کشی پکیج دیواری
اصول لوله کشی پکیج دیواری 
لوله کشی پکیج دیواری از جمله ملزومات اولیه در لوله کشی ساختمان است که هر لوله کشی می بایست به اجرای این فرآیند در ساختمان های مسکونی بپردازد تا ساکنین ساختمان ها هیچ گونه مشکلی در راستای لوله کشی پکیج دیواری خانه خود نداشته باشند. از کار افتادن یا ایجاد هر گونه خرابی باعث به هم ریختن و اختلال در زندگی روزانه افراد می گردد. بنابراین تا حد امکان می بایست از هر گونه دخل و تصرف شخصی در اجرای این فرآیند خودداری ورزید و لوله کشی پکیج دیواری ساختمان را به دست افرادی خبره و ماهر  سپرد که تخصص این حرفه و فن را آموخته اند و به خوبی می توانند تمامی مراحل اجرای لوله کشی را با مهارت خود به کار ببندند. دلیل اهمیت لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان ها به این امر می باشد که لوله کشی پکیج دیواری همان جریان آب شهری است که در داخل ساختمان در جریان است که همه روزه مورد مصرف روزانه ساکنین خانوارها قرار می گیرد و لوله کشی آب گرم ساختمان نیز به واقع همان جریان آب شهری می باشد که با وجود بهره مندی از آن در داخل ساختمان مسکونی خود می توان دمای آن را با آبگرمکن  و پکیج ساختمان رو به فزونی برد. بنابراین برای استحمام کردن و تولید آب گرم مصرفی ساختمان این نوع لوله کشی نیز بسیار حائز اهمیت است. اما همان طور که می دانید هر کاری بایستی اصولی و بر طبق قاعده و قانون به پیش رود و از هر گونه اقدام سرسری جلوگیری نمود. بنابراین برای آشنایی با لوله کشی استاندارد و اصولی ادامه مطلب را از دست ندهید. طریقه و نحوه لوله کشی پکیج دیواری در میزان گرمایش یک ساختمان و گرم شدن رادیاتور شوفاژ بسیار مهم تلقی میشود.

محاسبه لوله کشی آب گرم و سرد ساختمان

هر تعمیرکاری می بایست برای پیشبرد سیستم لوله کشی ساختمان اصولی و قانونی با رعایت تمامی مقررات و استانداردها در این زمینه نکات زیر را به خوبی رعایت نماید و آن ها را در اجرای فرآیند لوله کشی پکیج دیواری ساختمان مورد نظر بکار گیرد:

  1. شاید یکی از اصلی ترین و ابتدایی ترین کارها در راستای لوله کشی آب پکیج دیواری منازل مسکونی، نصب شیر فلکه اصلی ساختمان ها در زیر روشویی ساختمان هاست. نصب شیر فلکه به افراد خانواده این امکان را می دهد تا در صورت لزوم جریان آب را در داخل ساختمان متوقف سازند تا از مشکلات پیش رو جلوگیری به عمل آورند.
  2. لوله کشی آب سرد و گرم اصولی و استاندارد بر پایه مسیرهای کوتاه انشعابات لوله کشی است که تا حد امکان می بایست کوتاه و بدون وجود پیچ و خم های اضافی باشند. تا به این منظور بتوان لوله ها مقاومت بیشتری را از خود در برابر فشار آب داشته باشند و تعمیر آن ها در برابر هرگونه نشتی و شکستی راحت تر صورت گیرد.
  3. از دیگر نکات اصولی لوله کشی آب پکیج دیواری قرار دادن لوله های آب سرد و گرم به موازات یکدیگر است که اجرای این فرآیند نیز سبب بررسی و عیب یابی سریعتر لوله ها می گردد. هر چند که در این راستا می بایست حد فاصله استاندارد و قانونی لوله ها را با یکدیگر در نظر داشت که یک تعمیرکار حرفه ای با بهره گیری از علم و درایت خود این نکته را نیز در نظر می گیرد. برای اطلاعات بیشتر می توان گفت حداقل فاصله دو لوله با یکدیگر 5 سانتی متر و حداکثر آن 10 سانتی متر است.

بنابراین رعایت این نکات و نکات چندی دیگر در راستای لوله کشی ساختمان الزام آور است.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.