لیست قیمت محصولات استارکو

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب , شوفاژ , گاز و فاضلاب,موتورخانه شوفاژ , پکیج شیرالات 09129352189

لیست قیمت محصولات استارکو

۲۶۰ بازديد
لیست قیمت محصولات استارکو
در این نوشته به بررسی لیست قیمت محصولات استارکو خواهیم پرداخت. استارکو از شرکت های برتر تولید کننده شیرآلات است که شیرگازی آن شهرت بیشتری دارد. در بین برندهای داخلی محصولات استارکو از لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارد. شیرگازی استاندارد گاز و شیر گازی آب از با کیفیت ترین تولیدات لیست قیمت محصولات استارکو هستند. برای استعلام قیمت و خرید از نمایندگی استارکو با ما تماس بگیرید.لیست قیمت محصولات استارکو
لیست قیمت محصولات استارکو شامل چه قطعاتی است ؟

از دیگر محصولات استارکو میتوان به شیرصافی, شیر پیسوار,شیر ماشین لباسشویی, شیر زانو رادیاتور, شیر قفلی گاز, شیر پکیجی, شیر کولر, شیر دسته پروانه ای, شیر خروسکی و شیر حیاتی دسته گازی اشاره کرد. کارخانه استارکو همه محصولات خود را در کیفیت بالایی تولید میکند. محصولات شیر گازی و غیر گازی استارکو از سایز 1/2 تا 2 اینچ تولید شده و کیفیت و وزن آنها باعث شده که بهترین برند شیرهای گازی در بازار ایران باشند.
 
   
شیر گازی استاندارد 1  155400 تومان شیر غیر گازی استارکو 1 اینچ 155400 تومان
شیر گازی استاندارد 1.1/4 276200 تومان شیر غیر گازی استارکو 11/4 276200 تومان
شیر گازی استاندارد 1.1/2 393800 تومان شیر غیرگازی استارکو 11/2 393800 تومان
شیر گازی استاندارد 2  588000 تومان شیر غیر گازی استارکو 2 اینچ 588000 تومان
شیر صافی 1/2 استارکو 164500 تومان شیر پیسوار برنجی  3/8  80300 تومان
شیر صافی 3/4 استارکو 253000 تومان شیر پیسوار 1/2 80300  تومان
شیر صافی 1 اینچ استارکو 379500 تومان شیر ماشین لباسشویی 92400 تومان
شیر صافی 11/4 استارکو 632500 تومان شیر شلنگی 1/2 استارکو 140800 تومان
شیر صافی 11/2 استارکو 885500 تومان شیر شلنگی استارکو 3/4 212000 تومان
شیر صافی2 اینچ استارکو 1417000 تومان    

لیست قیمت لوله درزدار سپاهان

همانطور که مشاهده میکنید بیشترمحصولات استارکو شامل انواع شیرگازی استاندارد گاز و شیر گازی آبی یا غیر تایید بوده و در کنار آن شیر حیاتی دسته گازی, شیر صافی آب و شیر ماشین لباسشویی و پیسوار نیز تولید میشود.

نمایندگی استارکو

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار تهران نمایندگی محصولات استارکو در ایران است. ارایه درصد تخفیف بالا در کنار حصول اطمینان از اصالت کالا از مزایای خرید محصولات استارکو پایپ بازار است. 

شیر گازی استارکو یک برند مشهور شیر گازی از محصولات شرکت استارکو و ساخت ایرا است, که برای کنترل جریان گاز در شبکه‌های توزیع گاز طبیعی و سایر انواع گازها استفاده می‌شود. این شیرها با مواد مقاوم در برابر فشار و شرایط محیطی تولید می‌شوند و به وسیله مکانیزمی کنترل می‌شوند تا جریان گاز را به صورت دقیق و منظم تنظیم کنند. استارکو یکی از تولیدکنندگان معتبر شیرهای گازی است و محصولات آن در صنایع گوناگونی از جمله صنعت گاز، نفت، پتروشیمی، انرژی و ساختمان به کار می‌رود. شیرهای گاز نوعی از شیرهای توپی(Ball Valve) هستند که دارای مهر استاندارد بوده و مورد تایید سازمان نظام مهندسی برای استفاده در لوله کشی گاز ساختمان هستند. از دیگر محصولات با کیفیت استارکو شیرهای گازی هستند که برای گاز تاییدیه استفاده نداشته و به شیرهای غیرگازی معروف هستند. این نوع شیرهای توپی برای استفاده در لوله کشی آب, هوا,باد, روغن و دیگر سیالات کیفیت بسیار مناسبی دارند. تفاوت شیرهای گازی و شیر غیرگازی به غیر از مهر استاندارد آنها در دبی یا قطر داخلی شیرآلات و همچنین نوع آلیاژ به کار رفته در شیر گازی است.

از دیگر محصولات استارکو میتوان به شیرصافی, شیر پیسوار,شیر ماشین لباسشویی و شیر حیاتی دسته گازی اشاره کرد. کارخانه استارکو همه محصولات خود را در کیفیت بالایی تولید میکند.

کاربردهای محصولات استارکو در چه صنایعی است ؟

شیر گازی و غیرگازی استارکو در صنایع مختلف به عنوان یک ابزار کلیدی برای کنترل و مدیریت جریان گاز به کار می‌رود. برخی از صنایع و محیط‌هایی که از شیر گازی استارکو استفاده می‌کنند، عبارتند از:

1. صنعت گاز و نفت: در تجهیزات و تأسیسات مرتبط با تولید، انتقال و توزیع گاز و نفت، شیرهای گازی استارکو جهت کنترل و تنظیم جریان گاز به کار می‌روند.

2. پتروشیمی: در صنعت پتروشیمی، کنترل دقیق جریان گازها و مایعات از اهمیت بالایی برخوردار است و شیرهای گازی استارکو در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

3. انرژی: در تأسیسات تولید انرژی، از جمله نیروگاه‌ها، شیرهای گازی استارکو جهت کنترل جریان گازها و سوخت‌ها به کار می‌روند.

4. صنایع شیمیایی: در صنایع شیمیایی نیز کنترل دقیق جریان گازها و مواد شیمیایی از اهمیت بالایی برخوردار است و شیرهای گازی استارکو در این زمینه به کار می‌روند.

5. صنایع ساختمانی: در تجهیزات گاز‌رسانی و گاز‌سوزان در ساختمان‌ها و اماکن مختلف، از شیرهای گازی استارکو جهت کنترل ایمن جریان گاز استفاده می‌شود.

6. صنایع مواد غذایی: در برخی فرآیندهای فرآوری مواد غذایی مانند پخت و پز صنعتی، از شیرهای گازی برای کنترل حرارت و جریان گاز استفاده می‌شود.

7. صنعت آب و فاضلاب: در تأسیسات آب و فاضلاب نیز شیرهای گازی استارکو برای کنترل جریان گاز و تنظیم فشار مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای استعلام خرید و دریافت لیست قیمت محصولات استارکو با پایپ بازار تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.