عمده فروشی و فروشگاه لوله و اتصالات

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب , شوفاژ , گاز و فاضلاب,موتورخانه شوفاژ , پکیج شیرالات 09129352189

عمده فروشی و فروشگاه لوله و اتصالات

۷۴۸ بازديد

عمده فروشی و فروشگاه لوله و اتصالات تهران

عمده فروشی و فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار اجناس  عمده فروشی خود را با بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن کلیه اقلام لوله و اتصالات و شفافیت قیمت لوزام با کارشناسی تلفنی و صدور پیش فاکتور آنی به کلیه نقاط تهران و کشور ارسال میکند
.

احتمالا برای خرید لوله و اتصالات یک تخفیف جزیی از هر قلم در جمع فاکتور میتواند در جمع فاکتور رقم بزرگی شده و از این بابت برای خریدار یک صرفه جویی قابل توجه به حساب بیاید. اما این فقط تمام ماجرا نیست. ممکن است کارفرما و خریدار پول خوبی برای خرید اجناس بپردازد و متاسفانه به دلیل ناآشنایی خریدار و احتمالا سودجویی فروشنده موجب شود که با وجود پرداخت هزینه کافی احناسی خریداری شود که به اندازه کافی مرغوب نبوده و بعضا با پرداخت هزینه اقلام لوله و اتصالات و تاسیساتی درجه یک , اجناس درجه تحویل مشتری داده شود. فروشگاه لوله و اتصالات تهران پایپ بازار با مشاوره هایی که به شما میدهد و امکان مقایسه کلیه اقلام هم موجب صرفه حویی در پول شما شده و هم باعث میشود که خرید بهترین و متناسب ترین خرید را انجام دهید.

بعضی از مواقع هم برای اجرای یک پروژه لوله کشی ساختمانی یا صنعتی نیازی به صرف هزینه های زیاد نیست و با کمی ابتکار میتوانید بهترین کار را با یک جنس معمولی و ارزان تر انجام دهید. برای خرید از عمده فروشی لوله و اتصالات پایپ بازار با تماس گرفته یا به وبسایت فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات پایپ بازار مراجعه کنید.
عمده فروشی و فروشگاه لوله و اتصالات تهران

برندهای عمده فروشی فروشگاه لوله و اتصالات تهران

بدیهی است در زمینه شغلی ما به غیر از لوله و اتصالات , لوازم جانبی دیگر نیز برای اجرای کارهای تاسیسات مکانیکی وجود دارد. در ادامه برخی از اقلام اصلی بازار لوله و اتصالات را به همراه برندهای آنها نام میبریم.

از پرمصرف ترین لوزام و متریال تاسیسات مکانیکی لوله و اتصالات هستند. لوله و اتصالات با توجه به کاربرد, از متریال و مواد اولیه مختلفی از جمله فلزات و مواد پلاستیکی ساخته میشوند.
از پرکاربردترین انواع لوله و اتصالات را میتوان لوله و اتصالات فلزی آهنی یا چدنی نام برد. این لوله های هم مصرف ساختمانی و هم کاربرد صنعتی دارند. البته لوله های مسی نیز کاربردهای دارد اما نه به اندازه لوله های فولادی. لوله کشی گاز, شوفاژ, موتورخانه, آتش نشانی , داکت اسپلیت و مدار گرمایشی سرمایشی در ساختمان و لوله کشی صنعتی در صنایع مواد غذایی,پتروشیمی, پالایشگاهی, نفتی از کابردهای لوله ه ای فولادی مانیسمان و درزدار سیاه و لوله کشی آبرسانی از کاربردهای لوله گالوانیزه فولادی بوده که این نوع لوله ها را به عنوان پرکابردترین نوع لوله کشی مطرح میکند
.

لوله های فولادی در چند تیپ و با آلیاژهای مختلف تولید میشود. در ساختمان و صنعت از انواع لوله های فولادی مانیسمان و درزدار استفاده میشود. لوله مانیسمان در ایران فقط در کارخانه فولاد اهواز تولید شده و مابقی نیاز کشور از انواع لوله مانیسمان چینی و اروپایی تامین میشود. اتصالات مانیسمان نیز بخشی به صورت واردات و عمده آن توسط تولید کنندگان داخلی میشوند. نمایندگی لوله مانیسمان اهواز در تهران از دیگر افتخارات پایپ بازار است.

نوع ویژه ای از لوله های فولادی نیز لوله های اسپیرال هستند که درز آنها به صورت مارپیچ بوده و در سایزبندی بزرگ تولید میشوند.

اما لوله های دیگر فولادی, لوله های درزدار هستند که در مصارف معمولی تر کاربرد زیادی داشته و به دلیل قیمت پایین تر طرفداران زیادی دارند. لوله و اتصالات درزدار همگی توسط تولیدکنندگان داخلی تامین میشود. لوله های درزدار به دو شکل درزدار عادی و لوله درزدارAPI تولید شده و کارخانه هایی مانند لوله سپاهان, سپنتا, کچو از این تولیدکنندگان هستند. اتصالات درزدار نیز همگی تولید کارخانه های ایرانی درست میشوند. میثاق, ایران جوش , گازیران, تهران,  از تولیدکنندگان برند اتصالات مانیسمان و درزدار هستند.

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار تهران , عاملیت فروش و نمایندگی کلیه برندهای فوق را در اختیار داشته و یکی از واردکنندگان عمده لوله مانیسمان چینی است
از دیگر لوازم خاص در این حرفه میتوان به لوله های گلخانه ای , داربستی, جدارچاهی , لوله اتصالات استیل, لوله های ضد اسید اشاره کرد که تخصص زیادی برای خرید و فروش نیاز دارد.

در بخش لوله های پلاستیکی, دو دسته اصلی لوله های آب و فاضلاب وجود دارد. لوله های آبرسانی به دو نوع اصلی لوله پنج لایه و تک لایه تقسیم بندی میشود. لوله و اتصالات پنج لایه و تک لایه اغلب ایرانی بوده و برندهای لوله نیوپایپ, سوپرپایپ, ایزوپایپ , ایزی پایپ, بهتراشان از مارکهای ایرانی هستند که ما نمایندگی پخش محصولات آن را در اختیار داریم. لوله های تک لایه نیز آذین لوله سپاهان, نیک بسپار, یزدبسپار, بیست بسپار بوده که پایپ بازار نمایندگی فروش این محصولات را با بیشترین تخفیف دارد.

لوله های فاضلاب نیز به ندرت لوله های چدنی و اغلب از نوع پلیمری بوده و شامل لوله هایUPVC یا پلیکا , لوله اتصالات پوش فیت و پلی اتیلن فاضلابی هسند. لوله پلیکا سمنان , گلپایگان , پارس پلاست از برندهای پلیکا و لوله های نیوفلکس, پوش فیت پلی ران, یزدپوش فیت و سوپردرین از برندهای مهم لوله پوش فیت ایرانی هستند. لوله فاضلابی پلی اتیلن حافظ , پلی ران , پارسیان هم از مارکهای داخلی هستند.

شیر فلکه های برنجی آب و گازی بخش بزرگی از یک فروشگاه لوله و اتصالات تهران محسوب میشود که شیر فلکه سیم ایتالیا, کیز ایران, کیتز ژاپن , شیر فلکه سامین, شیر فلکه کیسان در بخش شیر فلکه و گازی و شیر گازی امین, شیر گازی استارکو, آذر, حقیقی, کی وی سی از برندهای شیر گازی هستند.

شیر فلکه های چدنی نیز در بخش صنعتی و موتورخانه های بزرگ کاربرد داشته و میرآب , فاراب, وگ ایران بی همتا , وگ امید گلستان از تولیدکنندگان داخلی و مهم هسند. شیر های صنعتی دیسکی , ویفری, پروانه ای, شیر چاقویی از دیگر انواع شیرهای چدنی هستند که کاربردهای خاصی دارند.
در صورت نیاز با عمده فروشی و فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار تهران تماس بگیرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.