اجرا و تعمیرات لوله کشی پلیکا

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب , شوفاژ , گاز و فاضلاب,موتورخانه شوفاژ , پکیج شیرالات 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی پلیکا

۹۵۶ بازديد
اجرا و تعمیرات لوله کشی پلیکا فاضلابی
اجرا و تعمیرات لوله کشی فاضلاب پلیکا , پوش فیت , پلی اتیلن , چدن , اجرای لوله کشی ساختمان , آب , شوفاژ و گاز مسکونی و تجاری , نصب و تعمیر شیرالات و لوازم بهداشتی , روشویی , رادیاتور , پکیج , آبگرمکن و تاسیسات ساختمان .
لوله کشی پلیکا نوعی لوله کشی فاضلاب محسوب میشود که البته این نوع لوله در صنایع دیگر مانند لوله کشی برق ساختمان و زهکشی و آبرسانی نیز کاربردهایی دارد .
لوله کشی پلیکا
لوله کشی فاضلاب ساختمان جهت هدایت آب و فاضلاب کثیف استفاده می شود انسانی خارج از ساختمان که ممکن است سیستم فاضلاب شهری Ego باشد ، یا ممکن است یک چاه فاضلاب باشد. البته بیشتر ساختمانهای این روزها در تهران به فاضلاب شهری ایگو متصل هستند آنها به فاضلاب شهری تهران وصل می شوند. تقریباً هر نقطه از ساختمان مسکونی یا تجاری که دارای لوله کشی آب گرم و سرد است مصرف نیز نیاز به لوله کشی فاضلاب دارد. لوله کشی فاضلاب شامل لوله کشی حمام ، توالت ، توالت ، آشپزخانه ، آشپزخانه ، لباسشویی خانه های موتوری و اماکن تجاری مهمترین این مکان ها هستند.
جمع آوری آب های سطحی از بارندگی و سایر مصارف روی سقف ها ، تراس ها و بالکن ها و هدایت آنها به بیرون از ساختمان نیز کار لوله کشی فاضلاب است .
اتصال پلیکا 
اتصال لوله پلیکا به اتصالات و یکدیگر بوسیله چسب انجام میشود . نحوه لوله کشی پلیکا بایستی بگونه ای صورت بگیرد که فاضلاب از سمت بالا به سمت بیرون , اتصال یا لوله از سمت نر به داخل کونیک برود .
نحوه چسب کاری لوله پلیکا 
نحوه چسب کاری در لوله کشی پلیکا نیز بدین شکل است که به دو سمت مورد نظر چسب میزنیم . اخیرا اتصالات را زبر طراحی میکنند تا چسب بهتر به سطح پلیکا بچسبد .
آب بندی لوله پلیکا 
آب بندی لوله کشی پلیکا پس از خشک شدن چسب انجام میشود و میتوان با استفاده از روش تست آب رو یا آب بند لوله کشی فاضلاب پلیکا را بررسی کرد .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.